کندو چوبی عسل یکی از مهمترین وسائل زنبورداری است که در طرح، سایز، و جنس مختلف ساخته می شود و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، بیشترین مصرف را دارند.

ورق نبش یا گوشه کندو برای استحکام بیشتر کندو مورد استفاده قرار می گیرد که برای استقامت بیشتر کندو در گوشه های کندو حتما باید از این ورق های گوشه کندو استفاده کرد.

تجهیزات زنبورداری یاس ورق گوشه کندو را در مدل های پروانه ای و مدل معمولی تولید میکند.

این مجموعه، ورق گوشه کندو و دیگر تولیدات و تجهیزات زنبورداری را به صورت عمده نیز خدمت شما مشتریان عزیز عرضه میدارد که قاعدتاً قیمت عمده این محصول مناسب تر از قیمت تکی آن است.

لطفا جهت خرید و تهیه این محصول و محصولات دیگر تجهیزات زنبورداری یاس، از طریق سایت کندوها اقدام نمایید.

و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با متخصصان مجموعه ما در تماس باشید.

گوشه کندو چیست؟

کندو های چوبی معمولاً بعد از گذشت زمان در معرض باران و آفتاب از قسمت های اتصال شروع به پوسیدگی و تغییر شکل می کنند. گاهی این تغییر شکل به حدی است که موجب باز شدن کامل اتصال می شود و در بدنه کندو سوراخ ایجاد می شود.

جهت جلوگیری از تغییر شکل و سوراخ شدن کندو و همچنین عمر بیشتر کندو، می توانید نبشی کندو را با میخ به کندو متصل کنید که باعث افزایش استحکام کندو مخصوصاً درب کندو و عمر بیشتر آنها می شود.

ورق نبش کندوی بزرگ دارای ارتفاع 19 سانتیمتر است و عرض دو طرف ورق 2 سانتیمتر میباشد.

گوشه کندو

انواع گوشه کندو و کاربرد آن 

یکی از نکات مهم در خرید و نگهداری بهتر کندوی چوبی که باید مد نظر قرار داد این است که گوشه های کندو حتماً با استفاده از نبشی ورق کاری شده باشد.

گوشه های کندو در دو نوع: مدل پروانه ای و معمولی تولید و عرضه میشود.

برای ورق گوشه کندو پروانه ای در هر یک کیلو حدوداً 98 عدد از آن وجود دارد.

گوشه کندو پروانه ای دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آنها را بیان میکنیم:
جنس این محصول از ورق گالوانیزه است که: برای تولید ورق گالوانیزه، ورق فولادی را ابتدا برای رسیدن به ضخامت مورد نظر، آن را در وان مذاب روی غوطه ور می کنند تا فلز روی بر سطح ورق قرار گیرد.

گالوانیزه کردن ورق های فولادی اقتصادی تر است و از مزایای ورق گالوانیزه می توان مقاومت در برابر زنگ زدن و خوردگی، مقاومت بالا نسبت به سایر فلزات در محیط های مرطوب و اسیدی نام برد که ورق گالوانیزه به دو صورت فابریک و رول تولید و عرضه به بازار می شود.

متصل کردن این نبشی ها به گوشه های کندو با استفاده از 6 میخ انجام میگیرد.

لبه های گوشه کندوی پروانه ای، گرد شده است که به این وسیله مانع از ایجاد بریدگی دست هنگام نصب و برخورد دست با آن میشود.

گوشه کندوی معمولی: این ورق گوشه کندو برای نگهداری و محکم کردن چهار طرف درب کندو استفاده می شود که اندازه این ورق به اندازه ارتفاع درب کندو می باشد و با 6 میخ به نبش درب کوفته می شود و از باز شدن چهار گوشه درب جلوگیری می کند.

ارتفاع آن 7 سانتیمتر و عرض در دو طرف 2 سانتیمتر است.

قیمت عمده گوشه کندو

قیمت گوشه کندو بستگی به کیفیت ورق گالوانیزه و انواع این محصول دارد که بهای ورق گوشه کندو به 1 کیلو گرم محاسبه می شود.

تجهیزات زنبورداری یاس ورق گوشه کندو را در مدل های پروانه ای و معمولی تولید و آن را به صورت عمده نیز عرضه میدارد.

لطفا جهت خرید و تهیه این محصول و محصولات دیگر تجهیزات زنبورداری یاس، از طریق سایت کندوها و یا شماره های درج شده در صفحه اقدام نمائید.