قفل کندو وسیله ای است که برای محکم بسته شدن درب کندو استفاده میشود که به وسیله آن میتوان بدنه کندو را به خود کندو محکم کرد تا درزی بینشان وجود نداشته باشد.

هنگامی که کندو در فصل بهار و پاییز جا به جا میشود ( کوچ داده میشود ) و یا در مناطق کوهستنانی که بادهای شدیدی می وزد، برای جلوگیری از باز شدن درب کندو و یا ایجاد فاصله بین طبق و کندو، در زنبورداری سنتی از میخ زدن ورق فلزی کوچک به بدنه کندو استفاده میشود در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، قفل درب کندو پلاستیکی ساخته شده است که استفاده از آن مقرون به صرفه، آسان و سریع می باشد.

تجهیزات زنبورداری یاس این محصول را با بهترین کیفیت تولید میکند.

برای خرید قفل درب کندو میتوانید به سایت کندوها مراجعه نموده و یا با شماره های مندرج در صفحه با مشاوران ما در تماس بوده و این محصول را به صورت عمده و یا جزئی تهیه فرمایید.

مشخصات قفل درب کندو

این وسیله از جنس پلی پروپیلن بوده و از مقاومت دمایی و فشاری بالایی برخوردار است. قفل کندو پلاستیکی دارای طول 7 سانتی متر، عرض 2.5 سانتی متر و ضخامت 4.5 میلی متر است.

برای قفل کندو مشخصاتی به شرح زیر بیان میشود:

  • مناسب برای حمل و نقل و باد و طوفان
  • جنس ( پلاستیک مخصوص)
  • طول عمر بالا (مقاوم در برابر آفتاب)
  • باز و بسته شدن آسان
  • مقرون به صرفه

نحوه نصب و کاربرد قفل کندو

قفل پلاستیکی کندو زنبورعسل برای محافظت از درب کندو هنگام باد شدید استفاده میشود که کارایی بسیار بالا و راحتی کار با این قفل کندو این ابزار ارزان و سبک را یکی از پرکار برد ترین لوازم زنبورداری کرده است.

برای نصب قفل درب کندو ابتدا باید دو عدد پیچ یا میخ بر روی بدنه و درب کندو یا طبق با فاصله 6 سانتی متر نصب شود. نوع پیچ مورد استفاده می تواند از نوع پیچ ام دی اف شماره 2.5 باشد. سپس قفل کندو روی پیچ های نصب شده سوار می شود و میزان سفتی مورد نیاز تنظیم می‎شود (دارای دو درجه قابل تنظیم).

قیمت عمده قفل درب کندو

قفل درب فلزی کندو در 2 نوع پلاستیکی و فلزی تولید شده و عرضه می شود. از این محصول در برابر باد ها و طوفان ها و همچنین در کوچ دادن کلونی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تنها تفاوت نوع فلزی این محصول نسبت به نوع پلاستیکی در طول عمر آن است، نصب این محصول بسیار آسان و راحت بوده و زمان زیادی صرف آن نمی شود.

جنس پلاستیک این محصول کیفیت جنس و قالب آن در قیمتش تاثیر گذار است.

این محصول در تجهیزات زنبورداری یاس با کیفیت پلاستیک با دوام و طراحی خوب تهیه میشود که به صورت عمده نیز خدمت شما مشتریان عزیز عرضه میشود.

لطفا جهت خرید قفل درب کندو به سایت کندوها مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده در پایین صفحه با مشاوران ما در تماس بوده و این محصول را به صورت عمده و یا جزئی تهیه فرمایید.