در زنبورداری نیز مانند تمامی مشاغل، لباس کار مناسب از جمله کلاه زنبورداری از ابتدایی و اساسی ترین ملزومات می باشد. از لباس کار زنبورداری با عنوان توری نیز یاد می شود. بنابر تجربیات، زنبور عسل نسبت به برخی رنگ ها احساس ناخوشایندی دارد. در مقابل، برخی رنگ ها حساسایت آنچنانی در زنبور ایجاد نمی کنند و در برخی موارد و تجربیات حتی آرامشی نیز در  زنبور ایجاد میکنند.

پس انتخاب یک لباس کار و کلاه زنبورداری با کیفیت و مناسب، ایمنی و راحتی کار زنبوردار را فراهم میکند. لباس های کار زنبورداری سنتی (توری) در مدل های مختلفی ساخته میشد که دارای مشکلاتی از جمله نداشتن تهویه مناسب، عدم انعطاف پذیری، تماس مستقیم با موی سر (باعث تعریق و ریزش مو می گردید) و … بودند.

در حال حاضر فروشگاه تجهیزات زنبورداری یاس اقدام به ارائه لباس کار زنبورداری استاندارد و مدرن نموده است که راحتی و حس لذت از کار را به زنبورداران عزیز می بخشد. از جمله این موارد کلاه زنبورداری مقاوم و دارای تهویه مناسب می باشد.

کلاه زنبورداری تاشو، از مدل های جدید کلاه زنبورداری هستند که با استقبال زیادی نیز روبرو شده اند. این کلاه ها طول عمر بالاتر و محافظت بیشتری از سر و گردن فرد دارند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات زنبورداری یاس با فروش عمده بهترین لوازم و تجهیزات زنبورداری از جمله کلاه زنبورداری، لباس زنبورداری و… در خدمت شما مشتریان عزیز است. همچنین می توانید از طریق شماره تماس موجود در صفحه با متخصصین فروش ما در ارتباط باشید.

 کلاه زنبورداری تاشو

کلاه زنبورداری تاشو به دلیل حجم کم و کیفیت بالا با استقبال زیادی روبه رو شده است. این نوع کلاه از نظر کیفیت با کلاه های معمولی هیچگونه تفاوتی ندارند. اما به دلیل اینکه تا می شوند، فضای کمی را اشغال می کنند و حمل آن بسیار راحت است.

کلاه های تاشو دارای یک کیسه کوچک هستند که کلاه را بعد از جمع کردن، داخل آن قرار می دهیم. زنبوردارانی که از لباس زنبورداری بدون کلاه استفاده می کنند این محصول گزینه مناسبی است. زنبورداران عزیز در بازدید از کندو حتماً باید از کلاه و لباس زنبورداری استفاده کنند.

این مدل کلاه دارای طراحی جدید بوده و کش و شیلنگ دارد که بوسیله شیلنگ امکان کم و زیاد شدن توری و بسته و باز شدن را دارد. کلاه زنبورداری تاشو هنگام جمع شدن به راحتی در جیب جا می شود.

مشخصات کلاه تاشو

این کلاه یکی از انواع کلاه های تک زنبورداری به شمار می رود با این تفاوت که تا میشود و در یک کاور کوچک قرار می گیرد. حالت جیبی و کوچک این کلاه به شما امکان می دهد که به سادگی این کلاه را حمل کنید. توری کلاه در فاصله مناسبی با صورت کاربر قرار می گیرد که خطر نیش خوردن را تا حد زیادی کاهش می دهد. گرد بودن کلاه باعث شده در زمان کار میدان دید وسیعی داشته باشید.

در واقع به طور کلی برای کلاه تاشو زنبورداری مشخصات زیر را بیان کرد:

  • کلاه زنبورداری پارچه ای
  • مدل تاشو جیبی
  • دوخت تمیز
  • قابلیت جمع شدن و حمل آسان
  • کم حجم
  • دارای کیسه نگه دارنده
  • تهویه عالی
  • مدل گرد

خرید کلاه

قیمت خرید کلاه تاشو زنبورداری

همان قدر که زنبور ها دارای سلاحی به نام نیش هستند، شما نیز باید بتوانید سپری محافظ و ایمن داشته باشید تا هم کار برایتان لذت بخش شود و هم خطر نیش زنبورعسل تهدیدتان نکند. یکی از جاهایی که به شدت در معرض زهر نیش قرار دارد، صورت می باشد که با کمک کلاه زنبورداری تاشو می توان آن را حفظ کرد. البته این کلاه زنبورداران نه سنگین هستند و نه این که زیاد جلوی کار را می گیرند. سایبان خوبی هم به شمار می آیند.

قیمت انواع کلاه بسته به مدل یا جنس می تواند متفاوت باشد، ولی شرکت هایی که در حال تولید کلاه توری برای زنبورداری هستند، گاهاً قیمت های مختلفی دارند. در حال حاضر که دسترسی به اینترنت آسان شده است، بسیاری از خریداران کلاه و دستکش زنبورداری را می توان دید که از این مراکز سفارش خرید محصول می دهند.

در واقع کلاه در این حرفه محافظی برای صورت و گردن در برابر نیش زنبورهای کارگر است. به همین دلیل در ساخت آن باید از مواد مرغوب و سبک استفاده کرد.

قیمت این محصول بستگی به کیفیت پارچه، تور، فنر و دوخت آن دارد. این محصول باید دارای کیفیت تور با سوراخ استاندارد باشد که در بازار انواع مختلف وجود دارد. فنر دور این محصول نیز باید قابلیت انعطاف خوبی داشته باشد تا در هنگام باز و جمع شدن مشکل ایجاد نکند.