در بهره‌برداری از موم زنبور، عسل طبیعی و دیگر محصولات زنبور عسل، برای پیشگیری از نیش احتمالی زنبور، لباس زنبورداری برای زنبورداران طراحی شده است. این لباس‌های کاربردی در زنبورداری، کاملاً آزاد و راحت و ضد حساسیت دوخته می‌شوند و دارای مدل‌ها و جنس‌های مختلف هستند. اغلب جنس لباس‌ و کلاه زنبورداری از پارچه‌ای خاص است تا از نیش زنبور به خوبی جلوگیری کند. از جمله لباس‌های موردنیاز زنبورداران برای جلوگیری از نیش زنبور، کلاه زنبورداری است که در طرح‌ و مدل های مختلفی تهیه می‌شوند تا افراد طبق سلیقۀ خود کلاه موردنظر را تهیه کنند.

یکی از جاهایی که به شدت در معرض زهر قرار دارد، صورت می باشد که با کمک کلاه زنبورداران می توان آن را حفظ کرد. البته این کلاه ها نه سنگین هستند و نه این که زیاد جلوی کار را می گیرند. سایبان خوبی هم به شمار می آیند.

کلاه زنبورداری حصیری در واقع وسیله ای است که زنبورداران به خصوص افرادی که تازه کار هستند و هنوز از نیش زنبور عسل می ترسند آن را روی سر خود قرار می دهند. سپس به سراغ باز کردن درپوش کندو می روند. این کلاه زنبورداری به دلیل وجود توری در مقابل صورت زنبوردار هم این امکان را به زنبوردار می دهد که کندو را به خوبی ببیند و هم امکان نیش زدن زنبورهای عصبانی و مهاجم از آنها بگیرد.

مشخصات کلاه زنبورداری حصیری

کلاه زنبورداری حصیری یکی از انواع کلاه های تک زنبورداری به شمار می رود با این تفاوت که در قسمت بالایی کلاه به جای پارچه از یک کلاه حصیری استفاده شده است. این کلاه به شما کمک می کند گرمای روزهای تابستان را بهتر تحمل کنید و حتی می توانید با خیس کردن قسمت حصیری کلاه در روزهای گرم خود را خنک کنید.

توری کلاه در فاصله مناسبی با صورت کاربر قرار می گیرد که خطر نیش خوردن را تا حد زیادی کاهش می دهد. گرد بودن کلاه باعث شده در زمان کار میدان دید وسیعی داشته باشید.

در کنار مدل کلاه، سبک بودنش هم مهم است؛ چون شما ساعت ها در زنبورستان هستید و این کلاه نباید روی سرتان سنگینی کند. این کلاه می تواند در فروشگاه ها با مدل های مختلف باشد که حق انتخاب هم داشته باشید.

در واقع مشخصات کلاه زنبورداری حصیری را میتوان موارد زیر بیان کرد:

  1. اندازه استاندارد و سایه بان مناسب
  2. بدلیل سنگینی نسبی در سر با باد تکان نمی خورد
  3. دید کامل به اطراف
  4. جلوگیری از تعریق سر حین کار طولانی

خرید کلاه حصیری

مشخصات یک کلاه استاندارد

یک کلاه استاندارد و مناسب برای شغل زنبورداری باید دارای یک سری خصوصیات باشد از جمله:

  • دارای فضای خالی مناسب اطراف سر و صورت زنبوردار باشد تا از نیش زنبور جلو گیری کند.
  • روی سر به درستی قرار بگیرد و در هنگام کار جا به جا نشود.
  • توری جلو دارای سوراخ استاندارد باشد تا زنبوردار بتواند به راحتی تنفس کند و جلو خود را ببیند.
  • کیفیت پارچه و دوخت استاندارد لازم را دارا باشد.

یکی از انواع کلاه های دوسیم، کلاه زنبورداری حصیری است. که قسمت سری آن از جنس حصیر بافته شده است و به همین دلیل سر تعریق نمی کند. به همین دلیل تولید کننده هایی که انواع کلاه زنبورداری را طراحی می کنند، سعی خود را در افزایش مقاومت و عملکرد بکار می گیرند.

قیمت خرید کلاه زنبورداری حصیری

قیمت کلاه زنبورداری یا به عبارتی کلاه زنبورداران، بسته به مواد اولیه بکار رفته در تولید آن دارد و بسته به مدل یا جنس می تواند متفاوت باشد.

قیمت خرید این کلاه ها به عوامل مختلفی از جمله: جنس کلاه، کیفیت دوخت، جنس توری کلاه، سیم به کار رفته در کلاه، کیفیت حصیر بستگی دارد.

جهت اطلاع از انواع قیمت عمده و تک کلاه زنبورداری، انواع لباس زنبورداری و دیگر لوازم زنبورداری می توانید به فروشگاه اینترنتی شرکت تجهیزات زنبورداری یاس مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس مجموعه با مشاوران فروش ما در تماس باشید. همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.