انبر قاب گیر کندو وسیله ای کاربردی برای بیرون کشیدن راحتر قابها از داخل کندو است در مواقعی که زنبورها هرز بافی زیادی انجام داده اند و یا بوسیله بره موم قابها را به هم متصل کرده اند بیشتر مورد استفاده زنبورداران قرار می گیرد.

این انبر قاب گیر دندانه دار زمانی بهتر استفاده می شود که زنبوردارها می خواهند قابها را با استفاده از دستکش مورد بازدید و بررسی قرار دهند که با استفاده از این انبر می توان بدون زحمت و به راحتی تمام قابها را بازدید کرد چون زمانی که از این وسیله برای بیرون آوردن قابها استفاده می کنیم خطر نیش خوردن زنبوردار بسیار پایین تر از زمانی است که بازدید با دست خالی انجام می شود.

بازدید با انبر قاب گیر زنبورداری احتمال کشته شدن زنبورها و تلفات آن ها را پایین می آورد.

فروشگاه تجهیزات زنبورداری یاس دارای انواع وسایل زنبورداری است. انبر قاب گیر مخصوص زنبورداری را می‌توانید با کیفیت مناسب و قیمت عالی به صورت اینترنتی از سایت این فروشگاه سفارش دهید و در اسرع وقت در محل تحویل بگیرید.

همچنین میتوانید با شماره تماس های ما با متخصصان فروش شرکت در تماس باشید.

مشخصات انبر قاب گیر

انبر قاب گیر از جمله محصولات بسیار کاربردی با کارکردی آسان برای زنبورداران و کندوداران است. این وسیله برای برداشتن قاب‌های موجود در کندو زنبور عسل استفاده می‌شود که به کمک آن قاب‌ها را به راحتی جا‌به‌جا کرده و کلونی را بررسی میکنند تا هم هنگام بررسی آرامش زنبورهای عسل بهم نخورد و هم خسارتی به قاب‌ها و عسل‌ها وارد نشود.

وزن انبر قاب گیر برابر با ۱۷۰ گرم بوده و ابعادی برابر با ۱۲۵ × ۱۴۰ × ۱۴۵ میلی‌متر دارد. این انبر برای برداشتن قاب عسل در دو سمت هر دهانه یک فنر دارد که بازو و بسته کردن انبر را راحت‌تر می‌کند، از فلز باکیفیت ساخته شده و دسته آن نیز چوبی است. پس از هربار استفاده می‌توانید محصول را بدون آنکه زنگ بزند بشویید.

به طور خلاصه میتوان مشخصات زیر را برای انبر قاب گیر بیان کرد:

  • رنگ: نقره ای
  • جنس: فولاد ضد زنگ
  • دارای دو عدد فنر
  • دارای سری دندانه ای
  • دسته محکم
  • وزن سبک
  • کارایی راحت
  • قیمت مناسب

انبر قاب گیر

نحوه کار با انبر قاب گیر

بعد از باز کردن درب کندو و دود دادن مناسب با دودی برای آرام کردن زنبورها، ابتدا دو دهانه قاب گیر را دو طرف قاب داخل کندو قرار داده و با فشار دادن دست به دو طرف اهرم بالایی قاب گیر و تکان دادن آرام قاب، آن را از قاب کناری جدا کرده و به آرامی از کندو خارج کرده و مورد برسی قرار دهید.

بعد از برسی قاب می توانید این قاب را روی نگهدارنده قاب، بیرون کندو قرار دهید تا فضای کافی برای بیرون آوردن و بازدید قابهای دیگر وجود داشته باشد.

سپس به همین ترتیب قابهای دیگر را بازدید کرده و در آخر کار قابهای عسل را به همان ترتیبی که از کلونی بیرون آورده اید با آرامی و خونسردی داخل کندو قرار دهید.

قیمت خرید انبر قاب گیر دندانه دار

قاب گیر وسیله ای کاربردی در صنعت زنبورداری محسوب میشود که جنس این وسیله از فلز آبکاری شده است.

دارای دو فنر در دو طرف برای باز نگه داشتن دو فک قاب گیر می باشد و فک این وسیله حالت دندانه دار است که برای گرفتن بهتر قاب بسیار مناسب می باشد.

به علت کیفت و روکش مناسب در برابر زنگ زدگی و خوردگی در رطوبت های بالا مقاومت بالایی دارد.

قیمت این ابزار بستگی به جنس بدنه، مونتاژ و تعداد فنر آن دارد.

تجهیزات زنبورداری یاس انبر قاب گیر دندانه دار و دیگر وسائل مورد نیاز زنبورداری را با بهترین کیفیت تولید میکند و به صورت عمده و یا جزئی خدمت زنبورداران عزیز عرضه میدارد.

شما عزیزان میتوانید جهت سفارش این محصول و محصولات دیگر تجهیزات زنبورداری یاس از طریق سایت کندوها اقدام نمایید و یا از طریق شماره تماس های شرکت ما، با مشاوران خرید مجموعه در تماس باشید.