زنبورداری هم مانند سایر مشاغل نیاز به یک سری لوازم کار دارد. تجهیزات و وسایل زنبورداری در واقع اولین مورد برای شروع کار و برداشت عسل هستند. انواع مختلفی از این لوازم در بازار موجود است و برای هر مرحله از کار نیاز به تجهیزات خاصی میباشد.

تجهیزات زنبورداری یاس تولید کننده انواع لوازم زنبورداری، آماده فروش عمده محصولات خود در شیراز و دیگر شهرهای کشور عزیزمان است.

شیراز یکی از بهترین مناطق کشور برای زنبورداری است که عمده عسل تولید شده در این شهر، عسل مرکبات می باشد.
عسل مرکبات حدود اردیبهشت و خرداد ماه به بازار می آید که دارای کیفیت بالایی بوده و همچنین از عطر و طعم بسیار خوبی نیز برخوردار است.

در شهر شیراز زنبورداران بسیار زیادی وجود دارد. شما شیرازی های عزیز میتوانید لوازم زنبورداری خود را از شرکت ما به صورت عمده و مناسب نیز تهیه فرمایید.

لوازم زنبورداری

تجهیزات و لوازم در زنبورداری در همه مراحل مربوط به زنبورداری نیاز است که شامل سه مرحله زیر هستند:

مرحله اول در شروع کار مربوط به نحوه پرورش و آماده کردن زنبورها است. از جمله: زنبور کارگر و زنبور ملکه، که شما باید برای این مرحله وسایل زنبورداری خاصی داشته باشید تا آسیب کمتری به شما وارد شود و دچار گزیدگی شدید از جانب زنبورها نشوید.

در مرحله دوم بعد از آن که شما زنبورها را آماده کردید تولید عسل شروع می‌شود. شما باید در این حین هم کنترل و نظارت روی این کار داشته باشید. در نهایت اقدام به برداشت عسل نمایید که برای انجام این مراحل هم نیازمند این هستید که تجهیز شوید.

در مرحله پایانی یعنی بعد از برداشت نهایی عسل شما باید به فکر بسته بندی کردن محصولات خود باشید. این مرحله هم به نوبه خود نیاز به وسایل زنبورداری خاص دارد.

از جمله لوازم زنبورداری:

  • کندو
  • لباس مخصوص زنبورداری
  • اکستراکتور
  • دستکش‌های مخصوص
  • دستگاه رس گیری
  • دودی و اهرم
  • موم دوز برنجی
  • تله گرده گیر
  • برس زنبورداری
  • چنگک زنبورداردی
  • و…..

فروش عمده لوازم زنبورداری

تجهیزات زنبورداری یاس آمادگی خود را برای فروش عمده و ارسال محصولات خود به فروشندگان لوازم زنبورداری اعلام می نماید.
این مرکز در توزیع و پخش انواع عسل و فرآورده های زنبور عسل نیز فعالیت بسیار گسترده ای دارد که به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.
خریداران و متقاضیان محصولات تجهیزات زنبورداری یاس می توانند سفارشات خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت نمایند.
ارسال محصولات به سراسر کشور امکان پذیر است.
همچنین مرسولات ارسالی در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور امکان پذیر است.
شما میتوانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های ثبت شده در صفحه با مشاوران ما در تماس باشید.

خرید پستی لوازم زنبورداری

نیاز به تجهیزات زنبورداری با توجه به اندازه عملیات، تعداد کلنی ها و نوع محصول برداشتی ( عسل، ژل رویال، بره موم، گرده گل و ملکه ) که قصد تولید آن را دارید متفاوت است. اما برای شروع کار و تولید محصول اولیه زنبور که همان عسل میباشد شما به یک سری لوازم تجهیزات نیاز دارید.

امروزه خریدهای اینترنتی یا آنلاین بسیار شایع شده است و مردم به علت دسترسی آسان به اینترنت، مشغله های کاری و سهولت در یافتن محصول مورد نظر، خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند.

تجهیزات زنبورداری یاس نیز به صورت اینترنتی (آنلاین ) و یا تلفنی ثبت سفارش نموده و سفارشات شما را در اسرع وقت ارسال مینماید.

روش های ارسال کالا:

ارسال کالا با پست، ارسال کالا و محصول با تیپاکس: تیپاکس هم امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های پستی و ارسال کالا در ایران محسوب می‌شود. این شرکت بیشتر به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و همینطور پیشتاز بودن در اضافه کردن خدمات جدید شناخته شده است.

ارسال کالا با باربری: بیشتر برای کالاهایی با وزن بالا استفاده میشود، شرکت‌های باربری به روش‌های مختلفی محصولات را به شهرهای دیگر ارسال می‌کنند، ارسال کالا با اتوبوس.