از لباس زنبورداری برای محافظت بدن در برابر نیش زنبور هنگام بازدید از کندو عسل استفاده می شود. روپوش زنبورداری در کنار دستکش زنبورداری و کلاه زنبورداری جزو لوازم اولیه حرفه زنبورداری محسوب می شود.

لباس زنبورداری دارای مزایای زیادی است از جمله: حفظ بدن انسان در برابر نیش زدن زنبورعسل، دو تکه بودن این لباس باعث میشه در زمانی که کار کمی با زنبوران دارید فقط لباس با کلاه آن را بپوشید همچنین از مزایای این لباس می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

لباس زنبورداری که از تجهیزات اصلی زنبورداران عزیز است در تجهیزات زنبورداری یاس با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود. از طریق این مرکز خرید و فروش، دسترسی مشتریان به لباس زنبورداری استاندارد در شیراز تسهیل گردیده است و چون شهر شیراز از مراکز مهم زنبورداری به شمار می رود، حجم خرید و فروش لباس زنبورداری در این شهر نسبتا بالا می باشد.

اقدام جالبی که مرکز خرید و فروش لباس زنبورداری استاندارد در شیراز انجام داده است راه اندازی سایت فروش برای عرضه بهتر و بیشتر این محصول به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

لباس زنبورداری

یکی از وسایلی که زنبورداران برای پیش گیری از نیش خوردگی توسط زنبورها به آن نیاز دارند، لباس زنبورداری است که در انواع مدل ها طراحی شده اند. از این رو زنبورداران می توانند به سلیقه خود حالت یکسره با کلاه یا حالت جداگانه آن را برای خود انتخاب نمایند.

جنس لباس زنبورداری اغلب اوقات از پارچه است که اکثر زنبورداران استفاده از لباس زنبورداری از جنس پارچه متقال را ترجیح می دهند. اکثر اوقات لباس مخصوص زنبورداری با پارچه ای به رنگ سفید دوخته می شود.

موقع بهره‌برداری از موم زنبور و عسل طبیعی، به منظور پیشگیری از نیش احتمالی زنبور، لباس زنبورداری برای زنبورداران طراحی شده است. این لباس‌های کاربردی در زنبورداری، کاملاً آزاد و راحت و ضد حساسیت دوخته می‌شوند و دارای مدل‌ها و جنس‌های مختلف هستند. اغلب جنس لباس‌ و کلاه زنبورداری از پارچه‌ای خاص است تا از نیش زنبور به خوبی جلوگیری کند. از جمله لباس‌های موردنیاز زنبورداران برای جلوگیری از نیش زنبور، شلوار زنبورداری است که در طرح‌های مختلفی دوخته می‌شوند تا افراد طبق سلیقۀ خود شلوار موردنظر را تهیه کنند. سایر مدل‌ها از توری دوخته شده تا در برابر نیش زنبور مقاوم‌تر باشند. همچنین این شلوارها در رنگ‌های سفید، طوسی و سایر رنگ‌های روشن دوخته می‌شوند تا در مقابل گرما زنبورداران در امان باشند.

زمان های الزامی پوشیدن لباس زنبورداری: برداشت عسل زنبور عسل، کنه کشی زنبورعسل، چک و بررسی شاخون زدن کلونی زنبورعسل، البته اگر زنبورتان مهاجم است همیشه مجبور هستین لباس مخصوص زنبورداری را بپوشید مگر اینکه نژاد آن را تغییر دهید.

نکات استفاده از لباس زنبورداری :

  1. به هیچ عنوان به خود و به لباس زنبورداری فضایی عطر نزنید.
  2. قبل از بازدید سر خود را با شامپو ها و مواد عطری نشورید.
  3. قبل از بازدید کندو از کش های مچ بند و کمر مطمئن شوید.
  4. در صورت نیش خوردن فرار نکنید که باعث تهاجم بیشتر زنبور و نیش خودن بیشتر می شود.
  5. در صورت نسشتن و چسبیدن لباس به بدن زنبورعسل می تواند بدن را نیش بزند. فقط لباس در حالت جدا زنبور نمی تواند نیش بزند.

خرید و فروش تجهیزات زنبورداری در اصفهان

تجهیزات زنبورداری یاس یک فروشگاه تخصصی اینترنتی لوازم زنبور داری و فرآورده‌های زنبور عسل است. تلاش مجموعه ما این است که با در دسترس قرار دادن لوازم و تجهیزات مورد نیاز و محصولات با کیفیت لذت زنبور داری آسان و بهره برداری از محصولات طبیعی زنبور عسل را برای کاربران خود فراهم سازد.

شرکت تجهیزات زنبورداری یاس با خرید و فروش اینترنتی و آنلاین انواع لوازم زنبورداری در اصفهان سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات خدمت شما مشتریان عزیز دارد.

خرید ابزار زنبورداری

با توجه به پیشرفت صنعت کشاورزی و باغبانی و دامداری از جمله صنعت زنبورداری، تولید و ساخت انواع  تجهیزات زنبورداری نیز افزایش قابل توجهی یافته است.

وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای زنبورداری شامل: کندوی عسل، وسایل تلقیح مصنوعی زنبور، ترانس موم دوز، مهد ملکه، قفس حمل ملکه، چرخ حمل کندو و گرده خشک کن برقی است. همچنین از دیگر تجهیزات آن می توان به انواع لباس  زنبورداری، قفس زنبورداری و اکستراکتور عسل اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و لوازم زنبورداری تجهیزات زنبورداری یاس محیط مناسب، برای خرید اینترنتی لوازم زنبورداری به صورت خرده و عمده می باشد.

تمامی این تجهیزات به تهران، کرج، مشهد، تبریز، شیراز، شهریار، قم، همدان، بوشهر، کردستان، شیراز و سرتاسر کشور ارسال می شود.

زنبورداران عزیز میتوانند لوازم زنبورداری و تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق سایت کندوها و شماره های درج شده در صفحه سایت سفارش دهند.

این مجموعه ، کلیه تجهیزات و لوازم زنبورداری را با کیفیت و قیمت مناسب بصورت خرده و عمده تولید، تهیه و آماده فروش قرار داده است.قیمت ملزومات زنبورداری بسته به کیفیت متریال مورد استفاده و مونتاژ قطعات متفاوت می باشد.