در حرفه زنبورداری بیشترین تماس با زنبورها را دست ها دارند، پس زنبوردار باید از دستکش مرغوب استفاده کند تا مانع گزیده شدن دستان خود توسط زنبورها شود.

شرکت عسل یاس با تهیه انواع پارچه های مرغوب و دوخت انواع دستکش چرمی و معمولی آماده ارسال این محصول برای شما زنبورداران عزیز به تمام نقاط کشور در اسرع وقت و رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی شما میباشد.

که البته در شرکت عسل یاس میتوانیدانواع دستکش زنبورداری  و محصولات و تجهیزات دیگر را به صورت عمده نیز سفارش دهید که شامل قیمت مناسب تری نسبت به خرید تکی  میشود.

دستکش زنبورداری

از دستکش زنبورداری برای محافظت دست و ساعد زنبورداران در برابر نیش زنبور عسل استفاده میشود. تمام زنبورداران از آماتور تا حرفه ای باید از دستکش زنبورداری به دلایل گوناگون که در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد استفاده کنند.

جنس دستکش زنبورداری خیلی مهم است، باید از جنسی باشد که نه زیاد نازک باشد که نیش زنبور از آن عبور کند و نه زیاد ضخیم باشد که برای زنبوردار مشکل ایجاد کند.دستکش زنبورداری در انواع ساق کوتاه یا مچی(مناسب برای لباس با آستین کش بافت یا دکمه دار ) و ساق بلند تهیه و توزیع میشود.

انواع دستکش زنبورداری

دستکش های زنبورداری به سه نوع تقسیم میشوند:

1-دستکش زنبورداری چرمی:

این دستکش یکی از پرکاربردترین نوع دستکش های زنبورداری است.

با کیفیت عالی و انعطاف پذیری لازم برای سهولت کار زنبوردار در چند درجه کیفیت و کاربرد تولید میشود.

برای محافظت دستان در مقابل بیماری های پوستی و جلوگیری از بدبو شدن دستان در هنگام عرق کردن موقع کار، مقاومت مناسب در برابر سایش و پارگی، همچنین ضخامت لازم برای جلوگیری از نیش زنبور را دارا است.

2-دستکش زنبورداری پارچه ای(نخی):

امروزه استفاده از دستکش های پارچه ای در بین زنبورداران به دلیل ویژگی های خاص آن بسیار متداول شده است.این نوع دستکش ها معمولا از آستین بلندی برخوردار است. جنس نخی پارچه این محصولات امکان تبادل هوا بین داخل و بیرون دستکش را به راحتی فراهم میکنند.دستکش  زنبورداری پارچه ای از جنس پارچه ضخیم و مناسب تولید میشود و تا حد زیادی از نفوذ نیش زنبور جلوگیری میکند.

باعث راحتی دست ها موقع استفاده و فعالیت میشود.

این نوع دستکش نیز در دو درجه کیفیت تولید میشود.

3-دستکش زنبورداری کتان (ضخیم) یا طوسی:

ساخته شده از پارچه کلفت و ضخیم

مقاوم در برابر نیش زنبور

دوخت مقاوم و طول عمر بالا

دوخته شده در رنگ های تیره

انتخاب مناسب برای مناطق سردسیر

قیمت عمده انواع دستکش زنبورداری

قیمت دستکش زنبورداری بر اساس نوع پارچه آن و درجه کیفیت  متفاوت و متغیر است. دستکش های گرانتر محافظت بیشتری در برابر نیش زنبور دارند. در حال حاضر بهترین نوع دستکش زنبورداری در کشور توسط شرکت های ایرانی دوخته میشود.

در مرکز عسل یاس این محصول به صورت عمده نیز به شما زنبورداران محترم عرضه میشود.

برای خرید و تهیه دستکش زنبورداری می توانید از طریق تماس با همکاران ما (که شماره تماس در پایین صفحه درج شده است) از طریق سایت ما اقدام نمایید.