کندو عسل چوبی در بازارهای خرید و فروش کندو، چه نرخ قیمتی را داشته است؟ چرا اکثر زنبورداران کندو عسل چوبی را یک کندو عسل خوب و ماسب می دانند؟
همانطور که می دانید، یک کندو عسل خوب، از دیگر لوازم و امکاناتی می باشد که اگر یک زنبوردار آن را در اختیار داشته باشد، می تواند در صنعت زنبورداری و تولید فرآورده های آن مانند عسل طبیعی، ژل رویال و یا گرده گل، موفق عمل نماید.
کندو محل زندگی بیش از 150 هزار انواع زنبورهای نر و زنبورهای ماده یا کارگر بوده که در آنجا با جمع آوری شهد گل های گیاهان دارویی و انواع گرده های گل و ذخیره سازی آنها، اقدام به تولید فرآورده هایی ارزشمند نموده که هم برای تغذیه خودشان مفید بوده و هم در آینده برای انسان ها خواص مفید تغذیه ای و درمانی را داشته است.
امروزه صنعت زنبورداری هم با پیشرفت هایی در زمینه تولید انواع لوازم صروری برای زنبورداری، مواجه گردیده که یکی از آنها، ورود انواع کندوهای مدرن جعبه ای به صنعت بوده که شامل کندو عسل چوبی و کندو عسل پلاستیکی، می گردد. گفته می شود که بسیاری از زنبورداران، از کندوهای چوبی بهره برده اند و معتقدند که هنوز هم کندوهای چوبی، بهترین و مناسب ترین نوع کندو برای هر زنبورداری می باشند.

قیمت کندو عسل

یک کندو عسل چوبی خوب

یک کندو عسل چوبی خوب، کندویی ساخته شده از جنس چوب درختان سفید جنگلی و یا درختان تبریز در کشور ما بوده که طبق سفارش خود زنبورداران بر حسب میزان تولیدات و شرایط آنها، در ابعاد و اندازه ها و طبقاتی گوناگون ساخته می گردد.
یک کندو عسل چوبی که قابلیت تحمل هر شرایط دمایی به خصوص آفتاب سوزان اکثر مناطق کشور را داشته و مشخص است که از چه موادی ساخته شده و از همه مهم تر اینکه با توجه به کارآیی و عملکرد بیش از 10 ساله اش، دارای قیمت خرید مناسبی نیز می باشد، امروزه بیشترین درصد مورد استفاده توسط زنبورداران را به خصوص در کشور ما داشته است.
شما هم می توانید با شناخت مراکز تولیدی و ساخت انواع کندوهای مدرن چوبی، از قیمت این کندوها آگاه شده و آنها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید و مشتری راضی و با ایمان این کندوها باشید.
منبع: بازار عسل ایران