شرکت عسل یاس در کنار محصولات دیگر که به زنبورداران عزیز ارائه میکند با فروش انواع کلاه زنبورداری به صورت عمده و همچنین جزیی در خدمت شما عزیزان است که قیمت فروش عمده ی این محصول و قیمت جزیی آن متفاوت میباشد.

قیمت فروش کلاه زنبورداری

در میان ملزومات زنبورداری یکی از اساسی ترین وسایلی که خرید آن برای امنیت جان زنبورداران ضروری است انواع کلاه زنبورداری میباشد که باعث محافظت سر و صورت زنبوردار از نیش زنبور عسل که در برخی موارد نیز میتواند خطرناک باشد میشود.

وسایل زنبورداری عسل یاس انواع کلاه زنبورداری را جهت ارائه به زنبورداران عزیز تولید و اقدام به پخش آن به صورت عمده و جزیی میکند.

بدون شک خرید و فروش به صورت عمده باعث می شود که معاملات با قیمت مناسب تری صورت گیرد.

قیمت کلاه زنبورداران متغیر بوده و مسلما کلاه های درجه یک گرانتر از نمونه های معمولی تر هستند. اما به دلیل مقاومتی که دارند میتوان بهترین استفاده را از این تولیدات در مجموعه های مختلف برد.

برای آگاهی از قیمت فروش این کالا میتوانید با مشاوران فروش ما که شماره ها در پایین صفحه برای شما درج شده است تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در شرکت عسل یاس جهت رفاه حال مشتریان تمام سفارشات را به سراسر کشور ارسال میکنند.

خرید اینترنتی کلاه زنبورداری

در حرفه زنبورداری کلاه سپر است. سپری که زنبوردار را هم از اشعه خورشید و هم از نیش زنبور حفظ میکند. این کلاه در فروشگاه با مدلهای مختلف موجود است که حق انتخاب داشته باشید. در کنار مدل کلاه، سبک بودنش هم مهم است چون شما ممکن است ساعت ها در زنبورستان باشید و این کلاه نباید روی سرتان سنگینی کند.

در فروشگاه اینترنتی عسل یاس فروش انواع کلاه زنبورداری بصورت اینترنتی در تنوع کامل امکان پذیر است.

تجهیزات زنبورداری در مرکز عسل یاس با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد.

انواع کلاه زنبورداری

کلاه زنبورداری در دو مدل فضایی و گرد است.

کلاه های گرد شامل سه مدل هستند:

1-کلاه حصیری:

همانطور که از اسمش مشخص است جنس سری آن حصیری است و دارای سایه بان میباشد، اطراف کلاه توری است که به زنبوردار امکان دید بهتری را میدهد و هم اینکه تنفس در حین استفاده از آن را راحت تر میشود.

بدلیل سنگینی نسبی حصیر روی سر بهتر می ایستد و براحتی با وزش باد تکان نمیخورد.

این کلاه محافظت کامل از سر در برابر نیش زنبور دارد.

2-کلاه دو سیم ساده و کلاه بدون سری:

قسمت سری آنها پارچه ای بوده و اطراف آنها از جنس تور است.

محافظت کامل از سر در مقابل نیش زنبور دارد.

تنها تفاوت این کلاه ها در شکل سری آنها است.

در این مدل کلاه های زنبورداری زنبوردار دید کاملی دارد.

کلاه های زنبورداری مدل فضایی:

این مدل کلاه در دو کیفیت درجه یک و کیفیت معمولی تر تولید میشود که تفاوت این دو کیفیت در مواد تولید شده، رنگ، جنس پارچه و توری به کار رفته در تولید آنها است. دوخت هر دو مناسب بوده و این مدل کلاه نیز مانع نفوذ نیش زنبور عسل به بدن زنبوردار میشود.