زنبورداری هم مانند بقیه مشاغل نیاز به یک سری لوازم کار دارد. لوازم زنبورداری در واقع اولین مورد برای شروع کار و برداشت عسل به حساب می آیند. انواع مختلفی از این لوازم وجود دارند و برای هر مرحله از کار نیاز به تجهیزات خاصی است.

در واقع لوازم زنبورداری شامل تجهیزاتی است که زنبوردار برای حفظ و امنیت جانی خود، برای نگهداری زنبور و برای بسته بندی عسل استفاده می کند.

تبریز یکی از قطب های زنبورداری کشور است که زنبورداران این منطقه یکی از با کیفیت ترین عسل های کشور را تولید می کنند.
شهر تبریز به دلیل آب و هوای مناسب و پوشش گیاهی متنوع مکان بسیار مناسبی برای زنبورداری است به همین دلیل در این شهر زنبورداران زیادی وجود دارد و عسل فراوانی تولید می کنند.

تجهیزات زنبورداری یاس انواع لوازم و تجهیزات زنبورداری را در نیز به صورت اینترنتی عرضه میدارد و سفارشات شما را به همه نقاط کشور ارسال میکند.

انواع تجهیزات زنبورداری

انواع لوازم و تجهیزات زنبورداری شامل : کندو، طبق، انواع لباس زنبورداری، انواع کلاه های زنبورداری، دستکش زنبورداری، اهرم زنبورداری، دودی زنبورداری، موم زنبور، موم دوز، تخته موم دوز، انواع قاب کندو، وسایل تولید ژل رویال و ملکه زنبورعسل، انواع شربت خوری زنبورعسل، برس زنبورداری، استراکتور، چنگال پولک بردار، خرک پولک تراش، صافی عسل، تله گرده گیر، تله بره موم، شبکه مانع ملکه، قفس ملکه، ظروف بسته بندی، طناب مخصوص بستن کندو و حتی سرکه سیب از جمله لوازم  زنبورداری هستند.

در فرآیند زنبورداری نیاز به انجام سه مرحله کار وجود دارد که هر کدام از این مراحل نیاز به لوازم مخصوص زنبورداری که در بالا ذکر شد دارند:

مرحله اول یعنی شروع کار مربوط به نحوه پرورش و آماده کردن زنبورها است، مثل زنبور کارگر و زنبور ملکه که نیاز به وسایل زنبورداری خاصی از جمله: کندو، طبق کندو، ورق موم آج شده، لباس زنبورداری، دستکش زنبورداری، دودی زنبورداری، دودی زنبورداری و برس زنبورداری دارد.

در مرحله دوم : بعد از آن که زنبورها آماده شدند تولید عسل و گرده گل، بره موم و ژل رویال شروع می‌شود. زنبوردار باید در این مرحله کنترل و نظارت روی تولید عسل و محصولات دیگر داشته باشد، برای برداشت گرده گل نیاز به تله گرده گیر و برای برداشت ژل رویال نیاز به تخصص خاص و لوازم برداشت ژل رویال می باشد که این محصولات نیز مانند عسل برای زنبورداران بسیار اهمیت دارد و برای انواع بیماری ها مصرف می شود.

مرحله سوم: مرحله بسته بندی عسل تولید شده است که نیاز به تجهیزات مخصوصی است.

فروش اینترنتی انواع لوازم زنبورداری

زنبورداری شغلی پیچیده است و هنوز زنبورهای عسل اهلی نشده و حالت تهاجمی و وحشی بودن خود را حفظ کرده اند. این خصلت را در برداشت عسل آنها میتوان مشاهده کرد، برداشت عسل از طرف هر فرد یا حیوانی به عنوان تهاجم برای زنبورهای عسل تلقی میشود.

لوازم زنبورداری دارای فواید زیر است: 1- افزایش تولید، 2- بالا رفتن دقت، 3- آسان شدن کارها، 4- تولیدات متنوع

تجهیزات زنبورداری یاس، لوازم زنبورداری و تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز زنبوردارن را با کیفیت و قیمت مناسب بصورت خرده و عمده تولید، تهیه و آماده فروش قرار داده است.

قیمت ملزومات زنبورداری بسته به کیفیت مواد مورد استفاده و مونتاژ قطعات متفاوت می باشد که سعی ما بر این بوده است تا تمامی این محصولات با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب عرضه شود.

زنبورداران محترم نیازی به خرید حضوری از فروشگاه ندارند و برای خرید ملزومات زنبورداری خود میتوانند خرید را از سایت و یا تماس با کارشناس فروش انجام دهند.

فروش انواع لوازم زنبورداری و ارسال به سراسر کشور

لوازم زنبورداری، یکسری وسیله است که زنبوردار به کمک آنها میتواند محل زندگی زنبور عسل، نوع تغذیه، نحوه ی زندگی کردن آن و نوع محصول تولید شده را کنترل کند. زنبوردار با استفاده از این تجهیزات خاص به راحتی میتواند محصول خروجی زنبور را کنترل کرده و آن را در اختیار مشتری ها قرار دهد.

انواع تجهیزات و لوازم زنبورداری با کیفیت و ضمانت محصول در تجهیزات زنبورداری یاس تولید و عرضه می گردد.
این مرکز تجهیزات خود را به صورت نیز عمده به سراسر کشور در اسرع وقت ارسال می کند.
مجموعه تجهیزات زنبورداری یاس آمادگی خود را برای همکاری با فروشندگان لوازم زنبورداری در شهر تبریز اعلام می نماید.

شما عزیزانی که مایل به خرید عمده لوازم زنبورداری با قیمت مناسب هستید از طریق سایت کندوها و یا شماره تماس درج شده در پائین صفحه با همکاران ما در تماس باشید.