کندو عسل مدرن با تکنولوژی جدید، جدید ترین اختراع کندو عسل در دنیا است که حمل این کندو بسیار آسان است که دارای دو طبقه مجزا و ابعاد مناسب برای خانه ، مغازه و کارگاه میباشد.

در استان همدان تنها از کندو عسل مدرن بهره برداری صورت گرفته و زنبورداران در این استان می توانند انواع بهترین کلنی و کندو عسل مدرن را با قیمت خوبی خریداری کنند. امروزه استان همدان یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع عسل دارویی و درمانی در کشورمان ایران است.
همزمان با مدرن شدن بسیاری از صنایع گوناگون در دنیا، صنعت زنبورداری هم از این قاعده مستثنا نبوده و امروزه شاهد وجود انواع کندوهای مدرن در زنبورداری های کشور هستیم که توانسته باعث رونقی جدی در این صنعت ارزشمند شود.
گفتنی است که هنوز هم در برخی از مراکز زنبورداری کشور، از کندوهای بومی از جنس سفال و یا حلب نیز بهره برداری می نمایند؛ اما استان همدان یکی از تولیدکنندگان عسل ایرانی بوده که امروزه تنها از تعداد 202 هزار کندو عسل مدرن، بهره برداری زیادی را صورت داده و هیچ بهره برداری از کندو بومی در این استان، صورت نگرفته است.

در حال حاضر زنبورداران در استان همدان می توانند با مشاورین تجهیزات زنبورداری یاس در حوزه فروش انواع کندو عسل مدرن، مشورت های لازم را صورت داده و بهترین و مناسب ترین کندو عسل را خریداری کنند. هنگام خرید کندوهای مدرن، حتما به عدم شکستگی و سبکی وزن آنها توجه داشته باشید.

انواع کندو عسل

از انواع کندو عسل بهره برداری شده در تمامی زنبورداری های مدرن که به کندوهای جعبه ای نیز شهرت دارند، می توان به دو دسته ذیر اشاره کرد:

  1. کندو عسل چوبی.
  2. کندو عسل پلاستیکی.

دسته دوم کندوهای مدرن یعنی کندوهای پلاستکی، به تازگی پا به عرصه زنبورداری گذاشته اند و از جمله مشخصات و مزیت های مشترک این کندوها، می توان به سبکی وزن و قابلیت جابجایی و حمل آسان آنها اشاره داشت.
یک کندو عسل چوبی، از مواد اولیه ی کاملا طبیعی، یعنی از چوب درختان ساخته شده که با توجه به این که قابل تعمیر مجدد توسط خود زنبورها است اگر در بالاترین کیفیت خود ساخته شده باشند، می توانند چندین سال متوالی، از بازدهی بسیار بالایی برای زنبورداری ها برخوردار باشند.
البته با توجه به اینکه کندوهای چوبی از مقاومت کمتری در برابر حشراتی چون موریانه برخوردار هستند، بایستی با ارتفاع مشخصی از سطح زمین، قرار بگیرند. در ضمن این کندوها قابل سازگاری با هر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی می باشند.
در مقابل کندوهای چوبی، کندوهای پلاستیکی قرار دارند که اگر چه از قیمت بالاتری نسبت به کندوهای چوبی برخوردار هستند، اما با توجه به مزیت های دیگری که دارند، می توانند در زنبورداری هایی که بحث اقتصادی برایشان اهمیت بالایی ندارد، مورد بهره برداری قرار بگیرند.
کندو عسل پلاستیکی، به آسانی قابل ضدعفونی کردن و شست و شو می باشد، از مقاومت بیشتری در برابر حرارت و هجوم حشراتی مانند موریانه برخوردار بوده و در مواردی می تواند از وزن کمتری نیز برخوردار باشد.

خرید اینترنتی کندو عسل در اصفهان

کندو عسل مدرن ، جدیدترین کندو عسل در دنیا است که حمل آن بسیار راحت بوده و آب داخل کندو نفوذ نمیکند، دارای موم دائم است که خرابی ندارد. همچنین دارای شیری است که عسل را به راحتی خارج میکند.

شما میتوانید کندوی عسل خود را از طریق خرید اینترنتی و سایت کندوها در اصفهان تهیه نمایید. تجهیزات زنبورداری یاس انواع کندوی عسل و دیگر لوازم زنبورداری را به صورت آنلاین و یا از طریق شماره مندرج در صفحه سایت خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میکند.

فروش کندو عسل به سراسر کشور

لازمه تولید مناسب، کندو های مطلوب و سالم است به همین منظور مشخصه های یک کندو سالم را در ادامه برای شما شرح داده ایم.

  • کندوی سالم کندویی است که هیچ گونه شکاف یا سوراخی روی آن وجود نداشته باشد.
  • درب اصلی کندو و تخته ای که کف آن قرار دارد سالم و یک تکه باشد .
  • نباید ضخامت چوب کندو خصوصا در ساختمان اصلی کمتر از 2 سانتی متر باشد. دراین صورت این کندو مقاومت بالایی نخواهد داشت.
  • کندو ها باید رنگ و شماره گذاری شوند تا تهیه شناسنامه برای آن ها امکان پذیر باشد.

تجهیزات زنبورداری یاس انواع محصولات و لوازم مورد نیاز زنبورداری را بصورت عمده ، با کیفیت و قیمت مناسب به تمام نقاط کشور ارسال می کند که سفارشات در کمترین زمان ممکن در مکان مورد نظر شما به دستتان خواهد رسید.