صاف کردن عسل طبیعی برای یکدست شدن آن اهمیت دارد و  کمک می کند تا محصول ارائه شده به بازار شکل و شمایل بهتری داشته باشد. به تولید کنندگان عسل در مقیاس بزرگ توصیه می شود از مخزن های مخصوص نگهداری عسل طبیعی استفاده شود. این مخزن ها دارای صافی های مخصوص هستند. تعداد این صافی ها بستگی به اندازه مخزن دارد. عسل طبیعی از این صافی ها که اندازه منافذ آنها با هم متفاوت است به ترتیب عبور کرده و در نهایت در مخزن ذخیره می شود.

صافی عسل یک دستگاه ساده و از جنس استیل است که تمام ریز موم های موجود در عسل را از آن جدا کرده و یک عسل تنها و تمیز تحویل میدهد، این دستگاه در طول استفاده بسیار ایمن و بادوام است. می تواند در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون مقاوم باشد. تمیز کردن آن بسیار آسان است.

تجهیزات زنبورداری یاس، صافی عسل را که از تجهیزات اصلی زنبورداری است را تولید کرده و به صورت اینترنتی نه تنها در استان اصفهان بلکه در سراسر کشور به فروش می رساند و در اسرع وقت برای شما ارسال میکند.

صافی عسل استیل(مخزن عسل)

از صافی برای صاف کردن و بسته بندی عسل استفاده می شود. شان های عسل بعد از اینکه داخل اکستراکتور یا عسل گیر گذاشته می شوند و عسل آنها تخلیه می شود باید داخل این مخزن خالص و شفاف که صرفاً عسل است خارج شود.

از این مخازن در فروشگاه های عسل فروشی و عطاری نیز استفاده می شود.

صافی ها تنوع بسیار زیادی در بازار دارند. عمدتاً این دستگاهها براساس نیاز تولید کننده یا بسته بندی ها انجام میگیرد.
حجم این مخازن تصفیه کننده از 30 کیلوگرم تا یک تن به صورت کارگاهی تولید میشود.
دیواره ی یا مخزن از جنس گالوانیزه و ورق استیل میباشد. جنس توری یا صافی معمولاً گالوانیزه ی مقاوم است و تا 30 کیلوگرم مواد اضافی را میتواند در خود جای دهد.

در کل صافی ها و مخزن عسل دارای مشخصات زیر است:

جنس استیل، دارای توری جهت تصفیه عسل، دارای شیر تخلیه مقاوم، دارای درب، در سه اندازه ( ۱ حلب_ ۳ حلب_ ۵ حلب)، ابعاد ۱ حلب ( ارتفاع ۳۸٫۵ سانتی متر– عرض ۳۲ سانتی متر )، ابعاد ۳ حلب ( ارتفاع ۵۰ سانتی متر– عرض ۳۸٫۵ سانتی متر، ابعاد ۵ حلب ( ارتفاع ۶۵ سانتی متر– عرض ۴۲٫۵ سانتی متر ).

در اصفهان نیز مانند سایر شهرها امکان فروش اینترنتی لوازم مربوط به عسل مانند صافی های مخصوص عسل وجود دارد.

فروش اینترنتی صافی عسل

صافی عسل از تجهیزات اصلی یک زنبوردار است که برای بسته بندی عسل از آن استفاده می شود در تجهیزات زنبورداری یاس به صورت اینترنتی با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

قیمت این محصول بستگی به سایز، ضخامت استیل، جنس توری، کیفیت شیر تخلیه عسل و مونتاژ آن دارد.

تجهیزات زنبورداری یاس، عرضه کننده کلیه لوازم و تجهیزات زنبورداری با قیمت مناسب در استان اصفهان و همچنین تمام نقاط کشور است که در اسرع وقت به دست شما خریدار میرسد.
این مرکز تجهیزات زنبورداری را با ضمانت محصول به فروش می رساند.

برای سفارش صافی عسل و دیگر محصولات میتوانید از طریق سایت اقدام نمائید و یا از طریق شماره تماس های ما، با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

مشخصات مخزن صافی عسل

از مخزن صافی عسل برای جداسازی ضایعات موم موجود در داخل عسل که هنگام عسل گیری با دستگاه های اکستراکتور وارد عسل می شود استفاده می شود. همچنین از این وسیله برای نگهداری و بسته بندی دستی عسل نیز استفاده می شود و اکثر فروشگاه‎های زنبورداری مجهز به این وسیله پرکاربرد هستند.

تجهیزات زنبورداری از جمله مخزن صافی عسل برای موفقیت در هر فعالیت زنبورداری ضروری است. این ابزار به محض برداشت عسل به کارتان می آید. عسل را حفظ کرده و از هرگونه آلودگی احتمالی دور نگه می دارد.

عسل به خودی خود یک ماده نگهدارنده است اما باید در مکانی خنک و بدون تابش مستقیم خورشید نگهداری شود. مخزن صافی عسل باید به خوبی آب بندی شود تا از آلودگی عسل به مواد ناخواسته جلوگیری کند. ظروف پلاستیکی و ظروف شیشه ای برای نگهداری عسل ایده آل هستند. با این حال، مخازن فلزی مقاوم در برابر زنگ زدگی و ایمن برای مواد غذایی می توانند بهترین گزینه برای ذخیره عسل باشند.

جهت سفارش محصولات تجهیزات زنبورداری یاس با ما در تماس باشید.