رسگیر دو جداره استیل عسل از دستگاههای معروف این روزهاست که در صنعت بسته بندی عسل ، بر پایه ی گرمای غیر مستقیم عمل میکند.

این منبع دو جداره استیل عسل در واقع یکی از وسایل حرفه زنبورداری است و جهت بسته بندی عسل استفاده می شود .مجموعه تجهیزات زنبورداری یاس خرید و فروش اینترنتی منبع دوجداره عسل را به صورت عمده نیز انجام می دهد.

منبع دو جداره عسل( رسگیر دو جداره استیل )

از قسمت های مهم توزیع عسل نداشتن رس یا شکرک است ، زیرا در کشور ما هنوز کیفیت عسل با شکرک معنی و مفهوم خوبی ندارد.
همین عامل باعث شده تا شرکت های بسته بندی ، عسل را در دستگاههای تخمیر، گرمای غیر مستقیم دهند تا عسل مانند کیفیت اولیه رس خود را آزاد کندو برای مصرف آماده شود.
یکی دستگاههای بسیار مهم شرکت های بسته بندی عسل و برخی زنبورداران که عسل خود را به صورت خرده در طول سال بدون رس و با کیفیت عرضه میکنند دستگاه رسگیر عسل است.

تولید گرما در رسگیر ها بسیار راحت است،زیرا این کار به صورت مجزا در بیرون مخزن انجام مشود که استفاده از آتش های معمولی، گاز و برق از مرسوم ترین آنهاست.
عسل بوی اطراف را به خود میگیرد پس سعی کنید از چوب یا کاغذ در کنار عسل برای باز کردن رس استفاده نکنید.

مخزن رس گیر عسل با حرارت غیر مستقیم و ملایم باعث آب شدن رس عسل می شود. همچنین با استفاده از این مخزن باعث حفظ ارزش غذایی عسل می شود زیرا حرارت مستقیم دیدن عسل باعث از بین رفتن کیفیت عسل میشود .

جنس مخزن از استیل ورق ۱/۲۵ و ۱/۵ میباشد. این مخزن ها دارای مشعل و درجه و شیر خروجی عسل هستند و در ظرفیت های متفاوت ۱۰۰ و ۱۵۰ و ۲۰۰ و ۳۰۰ و ۴۰۰ و ۵۰۰ و یک تن تولید میشوند و در حجم های بالا تر به صورت سفارشی انجام میشود.

یک نکته بسیار مهم که در امر رسگیری عسل باید مورد توجه قرار گیرد این که عسل های مختلف در دماهای مختلف رس گیری می شوند و دمای رس گیری عسل ها با هم برابر نیست.

به طور مثال عسل یونجه در دمای بالاتری نسبت به عسل مرکبات رس گیری می شود و همچنین زمان بیشتری را نیز باید در آن دما قرار بگیرد تا به حالت طبیعی خود برگردد.

شما می توانید برای مشاوره در مورد خرید انواع مخزن بسته بندی عسل و همچنین ثبت سفارش با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای منبع دوجداره

اکثر عسل ها وقتی از کندو خارج می شوند بعد از مدتی شروع به رس کردن می کنند. معمولا این اتفاق زمانی می افتد که عسل در مجاورت هوا و رطوبت قرار می گیرد. رس کردن یا کریستالیزه شدن عسل امری طبیعی است و برای اکثر عسل ها اتفاق می افتد. عسل هایی که فروکتوز پایین تری دارند، مثل عسل کنار دیرتر رس می کنند.

وقتی عسل رس کرده را داخل منبع دوجداره می ریزیم رس آن به آرامی باز می شود که این عمل همانطور که در بالا نیز بین شد به وسیله حرارت غیر مستقیم انجام می شود. وقتی شعله زیر منبع را روشن می کنیم، باعث می شود تا آب داخل جداره میانی منبع گرم شود و به وسیله آب گرم رس عسل به آرامی از بین می رود.

رسگیری عسل کار دقیق و حساسی است و هنگام انجام دادن این کار باید دقت کنیم که به آرامی و با حرارت ملایم انجام شود.

کاربرد این دستگاه مکانیزه برای این داست که بتوان عسل را به راحتی تصفیه، رس گیری و بسته بندی نمود. همچنین برای ذخیره سازی عسل توسط زنبورداران یک وسیله الزامی می باشد.

قیمت خرید منبع دوجداره عسل

قیمت خرید منبع دوجداره به عوامل مختلفی از جمله جنس بدنه بستگی دارد که مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت آن است.

معمولا دوجداره ها از جنس استیل و یا گالوانیزه هستند، که استیل گران تر است. دوجداره های استیل نیز بسته به نوع ضخامت و کیفیت استیل، قیمت های متفاوتی دارند. نوع جوش کاری و مونتاژ دستگاه نیز تاثیر زیادی در کیفیت و قیمت این مخازن دارد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت رس گیر ها متعلقاتی مانند: پایه، شیر تخلیه عسل، اجاق( سری شعله و شیر گاز )، شیر تخلیه آب و دماسنج است که همراه با آن به مشتری تحویل داده می شود.

این دستگاه در اندازه ها و انواع مختلف در بازار وجود دارد. کیفیت اولین گزینه مدنظر ما برای تولید این محصول می باشد، هرچند قیمت آن نیز در بازار قابل رقابت است.

فروشگاه تجهیزات زنبورداری یاس ، انواع این مخزن را تولید و به صورت عمده و جزئی عرضه میکند. همچنین فروش انواع وسایل زنبورداری با کیفیت و تجهیزات مورد نیاز زنبورداری نیز انجام می شود.

لطفا جهت ثبت سفارش از طریق سایت کندوها اقدام نمائید و یا برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره از طریق شماره درج شده در صفحه با مشاوران فروش مجموعه ما در تماس باشید.