تجهیزات زنبورداری یاس از طریق نمایندگی های معتبر فروش انواع کندو عسل در اهواز، انواع این محصول را با قیمت مناسبی به  فروش میرساند.
کندوهای مدرن که در دو نوع کندو عسل چوبی و کندو عسل پلاستیکی در بازار موجود هستند، می توانند طبق سلیقه خود زنبورداران، در تعداد طبقات گوناگون و یا به صورت کف باز و کف بسته ساخته شده و مورد بهره برداری قرار بگیرند.
توصیه میشود هنگام خرید کندو عسل، به سبکی وزن و عدم شکستگی موجود در آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.
کندوهای پلاستیکی از قیمت بیشتری برخوردار هستند و قیمت فروش کندوی چوبی زنبورعسل مناسب تر است ، اما شما می توانید از نمایندگی های معتبر در اهواز، خرید با قیمت مناسبی را تجربه نمایید.

مشخصات کندو عسل

کندو عسل خانه زنبورها است، که در واقع محل زندگی کلنی زنبورهای عسل محسوب می شود. بنابراین کندو حکم خانواده را برای زنبورها دارد و باید مقاوم در برابر عوامل بیرونی مثل نور خورشید و باران باشد. در هر کندو، یک جمعیت یا کلنی شامل یک ملکه، ۱۰۰ تا چند هزار زنبور نر و ۳۰۰۰ هزار تا ۷۰ هزار زنبور ماده ( کارگر ) زندگی می کنند. همچنین کندو انبار یا فضایی است برای ذخیره غذایی جمعیت، برای مصرف زمستانی آن و زمانی که به دلیل عوامل و شرایط نامساعد شهد و گرده در دسترس نباشد.

زنبورداران امروزی از انواع مختلف کندو عسل استفاده می کنند، که متداول ترین آن ها لانگستروت است .  قاب های متحرک کندوهای لانگستروت، بررسی کندوی عسل را برای زنبورداران تسهیل می کند. نزدیک به کف کندو نیز یک ورودی کوچک، برای رفت و آمد آسان زنبورها وجود دارد، که سوراخ پرواز نامیده می شود.

هر کندو عسل در ایران دارای دو طبقه است. طبقه اول که مجاور زمین قرار دارد، طبقه ملکه نامیده می شود. در این طبقه ده قاب قرار داده می شود تا ملکه بر روی آن ها تخم گذاشته و جمعیت کلنی افزایش یابد. وقتی در هر دو طرف این قاب ها، زنبور قرار بگیرد، طبقه دومی روی طبقه ملکه قرار داده می شود. به طبقه دوم در کندو عسل، طبقه عسل می گویند. اندازه طبقه عسل در کندوهای ایرانی، نصف مساحت طبقه ملکه است. ولی در کندوهای خارجی، اندازه طبقه ملکه و طبقه عسل برابر می باشد.

کندوهای عسل دارای: پایه کندو هستند که موجب می شود کندو از سطح زمین به منظور کاهش دسترسی برای متجاوزان (به عنوان مثال موش) و جلوگیری از رطوبت فاصله داشته باشد.

همچنین دارای جعبه مولدین هستند که مجموعه‌ای از قاب‌های آویزان عمودی است که ملکه می‌تواند روی آن ها تخم گذاری کند. زنبورهای کارگر نیز به تغذیه لاروها و مراقبت ملکه می پردازند.

سقف کندو : یک پوشش ضد آب  است که دارای سوراخ هایی برای  تهویه گاز می باشد. این سوراخ ها به گونه ای تعبیه شده اند که زنبورهای مزاحم و یا سایر حشرات نتوانند وارد کندو شوند.

قاب ها یکی از مهمترین اجزایی هستند که درون طبقات قرار می گیرند. این قاب های مستطیلی شکل توسط زنبورداران ساخته می شوند و به زنبورها در تولید عسل کمک می کنند.

فروش اینترنتی کندو عسل

در واقع مکان های حضوری زیادی برای خرید کندو وجود ندارد و فروشگاه ها معمولاً آنها را تا منزل یا محل زنبورستان حمل نمی کنند،

توصیه می شود که زنبورداران برای تهیه تجهیزات  و لوازم زنبورداری مورد نیاز شغل خود از ساده ترین راه برای خرید کندوها یعنی سفارش آنلاین و از طریق سایت اقدام نمایند.

با توجه به شرایط زندگی امروزی خرید اینترنتی از نظر وقت و هزینه به صرفه می باشد و فروشگاه اینترنتی کندو عسل درجه یک این بستر را برای زنبورداران عزیز فراهم کرده است.

با توجه به تجربه چندین ساله تجهیزات زنبورداری یاس در عسل و لوازم زنبورداری، سعی ما بر این بوده است که این تجهیزات به طور کل با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب بدون واسطه به دست زنبورداران عزیز برسد.

مجموعه تجهیزات زنبورداری یاس این محصولات را با ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت بازگشت وجه به دست زنبورداران عزیز میرساند.

فروش کندو عسل به سراسر کشور

تجهیزات زنبورداری یاس کلیه تجهیزات و لوازم زنبورداری را با کیفیت و قیمت مناسب بصورت خرده و عمده تولید، تهیه و آماده فروش قرار داده است.

قیمت ملزومات زنبورداری بسته به کیفیت متریال مورد استفاده و مونتاژ قطعات متفاوت می باشد.

زنبورداران محترم نیازی به خرید حضوری از مجموعه ندارند و برای تهیه ملزومات زنبورداری خود میتوانند خرید را از طریق سایت و یا ارتیاط با کارشناسان فروش از طریق شماره تماس درج شده در صفحه سایت انجام دهند.

مجموعه ما کلیه اجناس این فروشگاه را برای مشتریان محترم در سرارسر کشور ارسال می کند. نحوه ارسال کالا در تجهیزات زنبورداری یاس بسته به نوع و تعداد جنس خریداری شده و محل خریدار متفاوت می باشد.